Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Det forundrer meg at enkelte som jeg vanligvis synes har stor kunnskap og gode og fornuftige holdninger til det meste på forumet kan ta slik båtkjøring i forsvar.

Jeg har hytte i området og er godt kjent i sundet. Det er hytter, fastboende, havner og badesteder på begge sider. Kajakker, SUP-brett, joller med unger og badegjester går inn og ut mellom disse skjærene hele døgnet. Videre er det en dieselfylling på Langenessiden. De fastboende på Herøya har båtene sine på brygga mot sundet. Denne båten er 88 fot. Fint om man tar til seg litt lokalkunnskap dersom man ønsker å flagge sterke meninger om at slik båtkjøring med 88 fot innaskjærs i juli er helt ok.

TideRace

TideRace

Det forundrer meg at enkelte som jeg vanligvis synes har stor kunnskap og gode og fornuftige holdninger til det meste på forumet kan ta slik båtkjøring i forsvar.

Jeg har hytte i området og er godt kjent i sundet. Det er hytter, fastboende, havner og badesteder på begge sider. Kajakker, SUP-brett, joller med unger og badegjester går inn og ut mellom disse skjærene hele døgnet. Videre er det en dieselfylling på Langenessiden. De fastboende på Herøya har båtene sine på brygga mot sundet. Denne båten er 88 fot. Fint om man tar til seg litt lokalkunnskap dersom man ønsker å flagge sterke meninger om at slik båtkjøring innaskjærs i juli er helt ok.

TideRace

TideRace

Jeg har hytte i området og er godt kjent i sundet. Det er hytter, fastboende, havner og badesteder på begge sider. Kajakker, SUP-brett, joller med unger og badegjester går inn og ut mellom disse skjærene hele døgnet. Videre er det en dieselfylling på Langenessiden. De fastboende på Herøya har båtene sine på brygga mot sundet. Denne båten er 88 fot. Fint om man tar til seg litt lokalkunnskap dersom man ønsker å flagge sterke meninger om at slik båtkjøring innaskjærs er helt ok.

TideRace

TideRace

Jeg har hytte i området og er godt kjent sundet. Det er hytter, fastboende, havner og badesteder på begge sider. Kajakker, SUP-brett, joller med under og badegjester går inn og ut her hele døgnet. Videre er det en dieselfylling på Langenessiden. De fastboende på Herøya har båtene sine på brygga mot sundet. Denne båten er 88 fot. Fint om man tar til seg litt lokalkunnskap dersom man ønsker å flagge sterke meninger om at slik båtkjøring innaskjærs er helt ok.

• Create New...