Jump to content

Edit History

Ronald

Ronald

Knude skrev On 22.7.2022 at 11.09:

Hei @cheetah kul tråd.  

Jeg bygget en Polar 29 i 1987/88 til meg selv.... Den ble bygget litt lettere enn de eldre søstrene som var bygget tidligere.

Min 29AC er fra 1981, altså tyngre enn de siste utgavene. Noen ulemper med det (bortsett fra litt trøbbel i perioder med å finne bil med stor nok kran for vinterlagring)? Hva var argumentet for å bygge dem lettere etter hvert? Noe jeg bør være oppmerksom på, eller ta hensyn til, i den forbindelse? 

Ronald

Ronald

Hei @cheetah kul tråd.  

Jeg bygget en Polar 29 i 1987/88 til meg selv.... Den ble bygget litt lettere enn de eldre søstrene som var bygget tidligere.

Min 29AC er fra 1981, altså tyngre enn de siste utgavene. Noen ulemper med det (bortsett fra litt trøbbel i perioder med å finne bil med stor nok kran for vinterlagring)? Hva var argumentet for å bygge dem lettere etter hvert? Noe jeg bør være oppmerksom på, eller ta hensyn til i den forbindelse? 

Ronald

Ronald

Hei @cheetah kul tråd.  

Min 29AC er fra 1981, altså tyngre enn de siste utgavene. Noen ulemper med det (bortsett fra litt trøbbel i perioder med å finne bil med stor nok kran for vinterlagring)? Hva var argumentet for å bygge dem lettere etter hvert? Noe jeg bør være oppmerksom på, eller ta hensyn til? 

Ronald

Ronald

Hei @cheetah kul tråd.  

Min 29AC er fra 1981, altså tyngre enn de siste utgavene. Noen ulemper med det (bortsett fra litt trøbbel i perioder med å finne bil med stor nok kran for vinterlagring)? Hva var argumentet for å bygge dem lettere etter hvert? 

• Create New...