Jump to content

Edit History

Ronald

Ronald

cheetah skrev for 19 timer siden:

Så i papirene at min er 80 mod og ikke 83 som jeg trodde .

Hmm... Min er som nevnt fra 81, og den er grå i overbygget. Jeg har tidligere blitt fortalt at man gikk over til hvitt overbygg fra ca 82, noe jeg så langt har fått til å stemme med de bilder/annonser jeg av og til har sett innom. Ditt overbygg er hvitt, ser jeg på bildet, og ut fra mitt resonnement er den da 82 eller nyere. Men min "huskeregel" kan selvsagt være feil, kanskje man allerede fra 80 kunne velge mellom hvitt og grått på overbygget? Eller kanskje ditt overbygg har vært lakkert opp? (Men ser også at du har sorte vindusrammer, slik det alltid(?) er på de med hvite overbygg, så jeg vil tro den er hvit original.)

Kanskje @Knude kan avklare om min fargeregel har noe for seg når det gjelder før/etter 1982?

Ronald

Ronald

cheetah skrev for 18 timer siden:

Så i papirene at min er 80 mod og ikke 83 som jeg trodde .

Hmm... Min er som nevnt fra 81, og den er grå i overbygget. Jeg har tidligere blitt fortalt at man gikk over til hvitt overbygg fra ca 82, noe jeg så langt har fått til å stemme med de bilder/annonser jeg av og til har sett innom. Ditt overbygg er hvitt, ser jeg på bildet, og ut fra mitt resonnement er den da 82 eller nyere. Men min "huskeregel" kan selvsagt være feil, kanskje man allerede fra 80 kunne velge mellom hvitt og grått på overbygget? Eller kanskje ditt overbygg har vært lakkert opp? Men ser også at du har sorte vindusrammer, slik det alltid(?) er på de med hvite overbygg, så jeg vil tro den er hvit original. Kanskje @Knude kan avklare om min fargeregel har noe for seg når det gjelder før/etter 1982?

• Create New...