Jump to content

Hvilken kartpakke på Garmin GPS Map 722 xs

Harald-

Recommended Posts

Har ny båt med med Garmin GPS Map 722 xs.

Har installert Active Captain på iphone og Garmin Express på pc.

Ser at medfølgende kart i Garmin Plotter på nye båten er BLUECHART G3.

Hva skal jeg gjøre,

1 oppdatere G3 (VEU721L) Northern Europe til 1695 kr her ser det ut til at der er satelittbilder, 

2 kjøpe nytt kart Garmin Navionics + Sognefjord-Svesfjorden. Her ser det ikke ut som der er satelittbilder.

Om jeg oppgraderer, sitter jeg da med ett utadert kartsystem men med nye kart?

Har også liggende Navionics + Regular som jeg brukte på en Lowrance plotter på båten jeg solgte, kan dette brukes?

IMG_E1734[1].JPG

IMG_1733[1].PNG

Harald- skrev for 14 timer siden:

Ingen som vet?

Ta en telefon til Seatronic i Moss. Er litt hektisk der nå i høysesongen, men kommer du til en av de erfarene selgerne der, så er min erfaring at de er meget behjelpelige med å svare ut slike ting du spør om. De forhandler både Garmin plottere og kart til disse, og har gjort det i mange år. 

Ellers så har jeg inntrykk av at brukeren @abbor her inne på forumet, har over gjennomsnittet kontroll på kartplottere.

D5L

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...