Harald- Startet 18.Juli.2022 Del på Facebook Startet 18.Juli.2022 Har ny båt med med Garmin GPS Map 722 xs. Har installert Active Captain på iphone og Garmin Express på pc. Ser at medfølgende kart i Garmin Plotter på nye båten er BLUECHART G3. Hva skal jeg gjøre, 1 oppdatere G3 (VEU721L) Northern Europe til 1695 kr her ser det ut til at der er satelittbilder, 2 kjøpe nytt kart Garmin Navionics + Sognefjord-Svesfjorden. Her ser det ikke ut som der er satelittbilder. Om jeg oppgraderer, sitter jeg da med ett utadert kartsystem men med nye kart? Har også liggende Navionics + Regular som jeg brukte på en Lowrance plotter på båten jeg solgte, kan dette brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Harald- Svart 18.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Harald- skrev for 14 timer siden: Ingen som vet? Ta en telefon til Seatronic i Moss. Er litt hektisk der nå i høysesongen, men kommer du til en av de erfarene selgerne der, så er min erfaring at de er meget behjelpelige med å svare ut slike ting du spør om. De forhandler både Garmin plottere og kart til disse, og har gjort det i mange år. Ellers så har jeg inntrykk av at brukeren @abbor her inne på forumet, har over gjennomsnittet kontroll på kartplottere. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
BingoBonzo Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Ta en kikk her: https://support.garmin.com/en-US/?faq=Arf40QDspf2OTMS8irl4t8 Og godt innlegg finner du her: https://www.thehulltruth.com/marine-electronics-forum/1220068-garmin-bluechart-g3-vs-navionics-vision-plus.html Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Harald- Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Ringte Garmin support. Fin forklaring. Jeg oppgraderer gjeldende versjon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.