Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

Det kan være lekkasje i slanger som er mellom drev og pumpe, jeg hadde en slik lekkasje på et av mine drev (Bravo x3), litt jobb å bytte men overkommelig.

Det som er mer kjedelig er at det ser ut som du lekkasje inn ved styrebolt, ikke uvanlig med Mercruser drev etter noen år, mange bytter til rusfri bolt, men dette er en mye større jobb enn at drevet siger litt.. Ref Ser nå i ettertid at det er mye rust på, det eg tror er styrestaget? Er dette noe eg bør være beskymret for?

 

Nei, den beholderen skal det ikke etterfylles Olje på, nest øverste bilde, da er det lekkasje i selve drevet, Ikke bra, men bedre at det er ut og ikke inn..

 

Er båten på sjøn nå?

Førstefender

Førstefender

Det kan være lekkasje i slanger som er mellom drev og pumpe, jeg hadde en slik lekkasje på et av mine drev (Bravo x3), litt jobb å bytte men overkommelig.

Det som er mer kjedelig er at det ser ut som du lekkasje inn ved styrebolt, ikke uvanlig med Mercruser drev etter noen år, mange bytter til rusfri bolt, men dette er en mye større jobb enn at drevet siger litt.. Ref Ser nå i ettertid at det er mye rust på, det eg tror er styrestaget? Er dette noe eg bør være beskymret for?

 

Nei, den beholderen skal det ikke etterfylles Olje på, nest øverste bilde, da er det lekkasje i selve drevet, Ikke bra, men bedre at det er ut og ikke inn..

Førstefender

Førstefender

Det kan være lekkasje i slanger som er mellom drev og pumpe, jeg hadde en slik lekkasje på et av mine drev (Bravo x3), litt jobb å bytte men overkommelig.

Det som er mer kjedelig er at det ser ut som du lekkasje inn ved styrebolt, ikke uvanlig med Mercruser drev etter noen år, mange bytter til rusfri bolt, men dette er en mye større jobb enn at drevet siger litt.. Ref Ser nå i ettertid at det er mye rust på, det eg tror er styrestaget? Er dette noe eg bør være beskymret for?

Førstefender

Førstefender

Det kan være lekkasje i slanger som er mellom drev og pumpe, jeg hadde en slik lekkasje på en av mine drev (Bravo x3), litt jobb å bytte men overkommelig.

Det som er mer kjedelig er at det ser ut som du lekkasje inn ved styrebolt, ikke uvanlig med Mercruser drev etter noen år, mange bytter til rusfri bolt, men dette er en mye større jobb enn at drevet siger litt.. Ref Ser nå i ettertid at det er mye rust på, det eg tror er styrestaget? Er dette noe eg bør være beskymret for?

Førstefender

Førstefender

Det kan være lekkasje i slanger som er mellom drev og pumpe, jeg hadde en slik lekkasje på en av mine drev (Bravo x3), litt jobb å bytte men overkommelig.

Det som er mer kjedelig er at det ser ut som du lekkasje inn ved styrebolt, ikke uvanlig med Mercruser frev etter noen år, mange bytter til rusfri bolt, men dette er en mye større jobb enn at drevet siger litt.. Ref Ser nå i ettertid at det er mye rust på, det eg tror er styrestaget? Er dette noe eg bør være beskymret for?



×
×
  • Create New...