Rune.f
Dieselfan-ja det var det jeg forventet, drev verksted selv i lengre tid å det var ikke slik jeg praktiserte slikt.
Veg-Jon-Når jeg inngikk fastpris på jobb ink deler er det absolutt ikke en selvfølge att de beholder avmonterte deler, i hvertfall ikke på en ny båt.
Det skulle ikke være nødvendig å avtale/påpeke att nye/fullt brukbare deler skulle følge båten tilbake, det var ikke avtalt att de skulle beholde noe.
Jobb/deler for den hydrauliske styringen mener jeg uten å sjekke var 33000kr.
Jeg skal purre på en gang til, men hver gang jeg tar det opp kommer det bare en "hyggelig" Snap av hans fine garage med 2 amerikanske veteranbiler.
Begynner å irriterer meg noe fryktelig!!
Han som fikk byttet til helt ny innenbordsmotor (han ventet ett år på båten da motor ble byttet) spurte i dag om jeg kunne ta vanlig motorservice på motoren for han, olje/alle filter/vannutskiller, han ville ikke ut til de "blodsugerne" igjen som han sa.
Jeg skal ta servicen for han....hvis jeg klarer å få ut tappepluggen for oljen, klarte såvidt å få tredd armen inn under motor, så får vi se om det er mulig å få med verktøy under i tillegg, er ikke sikker på att det går.
Merket meg bla att en fryktelig stor motor var festet i motorfestene uten skiver, kun muttre som såvidt var bredere enn sporet i festene, skiver kan kanske for noen høres bagatell messig ut men de er viktige, slikt ser ikke bra ut.(har ikke noe med min styring å gjøre men sier litt om måten ting gjøres på)