Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Anonym skrev for 13 timer siden:

Andre mennesker derimot lever mest for å latterliggjøre andre ser jeg.

Men hallo, det er jo bare å gå inn på et hvilket som helst kommentarfelt på FB, så ser du at enormt mange mener hele småbåthavnen bør tømmes og båteierne bare må akseptere at båter til flere millioner blir kondemnert fordi hvalrossen skal hvile der og så videre. Dette er helt ut av proporsjoner. Argumentet er stort sett at dyret har førsterett i naturen fordi det er et dyr. 

https://fb.watch/eq93uVXDVy/

S/Y Emma

S/Y Emma

Men hallo, det er jo bare å gå inn på et hvilket som helst kommentarfelt på FB, så ser du at enormt mange mener hele småbåthavnen bør tømmes og båteierne bare må akseptere at båter til flere millioner blir kondemnert fordi hvalrossen skal hvile der og så videre. Dette er helt ut av proporsjoner. Argumentet er stort sett at dyret har førsterett i naturen, siden det er et dyr. 

S/Y Emma

S/Y Emma

Men hallo, det er jo bare å gå inn på et hvilket som helst kommentarfelt på FB, så ser du at enormt mange mener hele småbåthavnen bør tømmes og båteierne bare må akseptere at båter til flere millioner blir kondemnert fordi hvalrossen skal hvile der og så videre. Dette er helt ut av proporsjoner. Argumentet er stort sett at dyret har førsterett i naturen, siden det er et dyr.

S/Y Emma

S/Y Emma

S/Y Emma

S/Y Emma

Men hallo, det er jo bare å gå inn på et hvilket som helst kommentarfelt på FB, så ser du at enormt mange mener hele småbåthavnen bør tømmes og båteierne bare må akseptere at båter til flere millioner blir kondemnert fordi hvalrossen skal hvile i den og så videre. Dette er helt ut av proporsjoner. Argumentet er stort sett at dyret har førsterett i naturen, siden det er et dyr.

S/Y Emma

S/Y Emma

Men hallo, det er jo bare å gå inn på et hvilket som helst kommentarfelt på FB, så ser du at enormt mange mener hele småbåthavnen bør tømmes og båteierne bare må akseptere at båter til flere millioner blir kondemnert fordi hvalrossen skal hvile i den og så videre. Dette er helt ut av proporsjoner.

• Create New...