Jump to content

Edit History

Kallethekid

Kallethekid

Martine29 skrev 20 minutter siden:

Jannmar. Meget enig med deg her. Det blir nesten som å holde en katt, hund i live pga at vi vil savne den og ingen tanker om at dyret lider. Sikkert flere her inne som har forfedre som deltok på sel- og hvalfangst i hin hårde dager. Say no more. 

Uten å ta stilling til om Freya skal skytes eller ikke var det det dummeste argumentet jeg hørt på lenge. 

Hvis ens forfedre har funnet på noe en gang skal det diskvalifisere en fra å ha en mening om lignende tema? 

Da er det nok ikke mange av oss som kan mene noe om noe som helst. Verden går jo tross alt fremover og hvis det skulle vise seg at min tippoldefar var slavehandler, burde jeg vel fortsatt kunne mene noe om menneskehandel eller?

Kallethekid

Kallethekid

Martine29 skrev 15 minutter siden:

Jannmar. Meget enig med deg her. Det blir nesten som å holde en katt, hund i live pga at vi vil savne den og ingen tanker om at dyret lider. Sikkert flere her inne som har forfedre som deltok på sel- og hvalfangst i hin hårde dager. Say no more. 

Uten å ta stilling til om Freya skal skytes eller ikke var det det dummeste argumentet jeg hørt på lenge. 

Hvis ens forfedre har funnet på noe en gang skal det diskvalifisere en fra å ha en mening om lignende tema? 

Da er det nok ikke mange av oss som kan mene noe om noe som helst. Verden går jo tross alt fremover og hvis det skulle vise seg at min oldefar var slavehandler, burde jeg vel fortsatt kunne mene noe om menneskehandel eller?

• Create New...