Nils H Sopp Startet 21.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2022 Jeg kjøpte en båt nylig hvor det sto montert en Navman Tracker 5500, men det mangler kart. Har undersøkt "overalt" men ingen har formatet lenger. Er det noen her som har en brikke med et kart for Oslofjord de vil bli kvitt så er jeg takknemlig mottaker. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 21.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2022 Den er jo eldgammel. Kan hende jeg har et kart. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lars H. Svart 21.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2022 Og da må jo kartet også være eldgammelt. Kart er ferskvare. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 21.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2022 Han spurte om kat, ikke oppdatert. Noe som er umulig (tror jeg) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Passbåten Svart 21.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2022 Jeg tror jeg har en Navman i kjelleren MED kartbrikke. Det kan jeg eventuelt sjekke når jeg kommer hjem… Sitér dette innlegget Link to post
Nils H Sopp Svart 21.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2022 Utrolig glad for svar. Siden dette er første gang jeg besøker forumet er jeg litt usikker på hvordan jeg "oppfører" meg her. 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2022 Nils H Sopp skrev for 12 timer siden: Utrolig glad for svar. Siden dette er første gang jeg besøker forumet er jeg litt usikker på hvordan jeg "oppfører" meg her. 🙂 Oppfører du deg pent og sobert, går det nok bra :-) Velkommen til forumet. Når det gjelder kart, så er skjæra stort sett der de alltid har vært. Men alt annet er under kontinuerlig endring. Spesielt innenfor Drøbak. Sitér dette innlegget Link to post
Pekk Svart 16.September.2024 Link til dette innlegget Svart 16.September.2024 Hei. Har kjøpt Uttern D 55 med Navman kartplotter , men mangler kartbrikke. Noen her som kan hjelpe meg å skaffe en brikke med kart over trøndelagskysten ? Ronald Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.