Jump to content

Edit History

BingoBonzo

BingoBonzo

Blåser bra på Tanumstrand/Grebbestad, masse båter og trangt om plassen.

Når det gjelder Orca så er detaljnivået litt mindre/anderledes enn hva jeg er vant med fra Navionics,

men du har satelitt-overlay. Mere en tilvenningssak enn noe annet.

Men er virkelig blitt glad i hastigheten med autorouting og værmelding langs ruten. Var jo fiffig at Raymarine
nektet å autoroute meg fra Engelsviken til Tanumstrand (eller til noe annet sted for den saks skyld i går, nå funker den igjen). 

Savner på både Orca og Raymarine muligheten til å re-kalkulere rute, veldig greit hvis du avviker fra forslaget.

Ellers vil min 2019 Ipad ikke være god nok hvis man står litt utsatt for sollys etc, den er ikke lyssterk nok (synes jeg). Duger greit for min del, sitter inne og navigerer/kjører, men vil nok evt gå for en enhet med bedre lysstyrke hvis jeg lar Orca være hovedenheten. 

Drømmen er å få lastet Orca på Axiomen.

BingoBonzo

BingoBonzo

Blåser bra på Tanumstrand/Grebbestad, masse båter og trangt om plassen.

Når det gjelder Orca så er detaljnivået litt mindre/anderledes enn hva jeg er vant med fra Navionics,

men du har satelitt-overlay. Mere en tilvenningssak enn noe annet.

Men er virkelig blitt glad i hastigheten med autorouting og værmelding langs ruten. Var jo fiffig at Raymarine
nektet å autoroute meg fra Engelsviken til Tanumstrand (eller til noe annet sted for den saks skyld i går, nå funker den igjen). 

Savner på både Orca og Raymarine muligheten til å re-kalkulere rute, veldig greit hvis du avviker fra forslaget.

Ellers vil min 2019 Ipad ikke være god nok hvis man står litt utsatt for sollys etc, den er ikke lyssterk nok (synes jeg).

Duger greit for min del, sitter inne og navigerer/kjører, men vil nok evt gå for en enhet med bedre lysstyrke.

• Create New...