Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Honda 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu 40 og 50 (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu 50 og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene her.

Tohatsu 50 har størst sylindervolum med 866 mot 808 kubikk. Så den er vel nærmest en no-brainer.

Selv om den litt tyngre Suzuki 40 kan skilte med 941 kubikk.

 

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan. Som f.eks. Yamaha og Mercury 40 med bare 747 kubikk (tror det er samme motorblokk på disse). Mens 50-hesterne fra de to blir noe tunge.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Honda 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu 40 og 50 (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu 50 og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene her.

Tohatsu 50 har størst sylindervolum med 866 mot 808 kubikk. Så den er vel nærmest en no-brainer.

Selv om den litt tyngre Suzuki 40 kan skilte med 941 kubikk.

 

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan. Som f.eks. Yamaha og Mercury 40 med bare 747 kubikk (tror det er samme motorblokk på disse). Mens 50-hesterne blir noe tunge.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu 40 og 50 (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu 50 og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene her.

Tohatsu 50 har størst sylindervolum med 866 mot 808 kubikk. Så den er vel nærmest en no-brainer.

Selv om den litt tyngre Suzuki 40 kan skilte med 941 kubikk.

 

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan. Som f.eks. Yamaha og Mercury 40 med bare 747 kubikk (tror det er samme motorblokk på disse). Mens 50-hesterne blir noe tunge.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu 40 og 50 (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu 50 og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene her.

Tohatsu har størst sylindervolum med 866 mot 808 kubikk. Så den er vel nærmest en no-brainer.

 

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan. Som f.eks. Yamaha og Mercury 40 med bare 747 kubikk (tror det er samme motorblokk på disse). Mens 50-hesterne blir noe tunge.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu 40 og 50 (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu 50 og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene her.

 

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan. Som f.eks. Yamaha og Mercury 40 med bare 747 kubikk (tror det er samme motorblokk på disse). Mens 50-hesterne blir noe tunge.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu 40 og 50 (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene her.

 

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan. Som f.eks. Yamaha og Mercury 40 med bare 747 kubikk (tror det er samme motorblokk på disse). Mens 50-hesterne blir noe tunge.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu 40 og 50 (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene.

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu (Tohatsu 60 er vesentlig dyrere da). Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Så Tohatsu og Honda 50 skiller seg vel ut som de mest aktuelle motorene.

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu 40-60 hk 4-takter veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, samme gjelder Tohatsu. Mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan.

 

Teerex

Teerex

Tohatsu har ny modell 50/60 hk 4-takter som veier under 100 kg. Hondas 40/50 hk veier også under 100 kg (det har den alltid gjort).

Nå er det jo ikke så mange kg ekstra opp til f.eks. Suzuki 40-60 hk (alle har samme sylindervolum).

Prisforskjellen på Honda 40 og 50 er nesten null, mens på Suzuki 40 og 50 er det stor prisforskjell.

Forøvrig må du ikke finne på noe mindre enn 40 hk :smiley:

Nå finnes 40 hk 4-takt i ymse vektkategorier fra under 90 til over 100 kg alt etter fabrikat.

Den letteste har minst sylindervolum og antagelig dermed minst styrke til å få båten i plan.

 



×
×
  • Create New...