Jump to content

Gleder dere til jul? SE HER !!

At-le

Recommended Posts

RAkettene opp fra båten det høres tvilsomt ut. For det første så holder du deg vel langt unna alt som ligner på nødsignaler. Ja og brannfaren er overveid og håper jeg :sad::sad:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Er ikke MB Start en stålbåt? Da blir jo brannfaren noe redusert - men det er et poeng, serlig med tanke å på at nyttårsaften ofte innebæreer :drink: og sprudlevann. Uansett - er litt misunnelig på dere som har båten på vannet nå for tiden, og har muligheten for en tur ut...

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

RAkettene opp fra båten det høres tvilsomt ut. For det første så holder du deg vel langt unna alt som ligner på nødsignaler. Ja og brannfaren er overveid og håper jeg :sad::sad:

Ved mindre man oppholder seg på ett øde sted der det ikke er noen andre som skyter opp raketter så tror jeg ikke det er noe problem med falske utrykninger. Denne kvelden bør man forøvrig belage seg på annet varslingsutstyr dersom man havner i havsnød! :lol:

Stilig kalesje, at-le!

Men det går an å glede seg litt før jul også! :wink:

Denne flasken ble funnet i København på lørdag. Dessverre hadde jeg allerede kjøpt kvoten min for turen, men en annen medreisende kjøpte seg en. Flasken skal visstnok inneholde Doktor Nilsens edle dråper ifølge mannen som solgte varen.. Han som kjøpte den fikk streng beskjed om å drikke bare en "gjenstand" pr. dag!.. :lol:

Stilig julekalender for voksne.....Som selvfølgelig kan gjenbrukes. :drink:

Bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...