At-le Startet 27.November.2005 Del på Facebook Startet 27.November.2005 Hei. Pynter dere båt jul? Dessverre min båten er land. uff Men gleder oss til familie sammen i jul. Mvh At-le Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 God ide med egen julekalesje. Hvor fikk du tak i den ? Regner med at du har en påskekalesje også med fjør og egg mm. også. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 27.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2005 (redigert) God ide med egen julekalesje. Hvor fikk du tak i den ? Regner med at du har en påskekalesje også med fjør og egg mm. også. Jeg laget selv hjemme Kan laget til påskekalesje. Vent om 3 måneder. At-le Redigert 27.November.2005 av at-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kapptein Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 I år skal det pyntes til jul!, monterer grantre med lys i masta. Og hvis det ikke blir for kaldt nyttårsaften, kan det hende vi tar en tur på fjorden og sender rakettene opp fra båt! Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Jon-Kåre Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 RAkettene opp fra båten det høres tvilsomt ut. For det første så holder du deg vel langt unna alt som ligner på nødsignaler. Ja og brannfaren er overveid og håper jeg Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Hallaron Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 Er ikke MB Start en stålbåt? Da blir jo brannfaren noe redusert - men det er et poeng, serlig med tanke å på at nyttårsaften ofte innebæreer og sprudlevann. Uansett - er litt misunnelig på dere som har båten på vannet nå for tiden, og har muligheten for en tur ut... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
klikk Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 RAkettene opp fra båten det høres tvilsomt ut. For det første så holder du deg vel langt unna alt som ligner på nødsignaler. Ja og brannfaren er overveid og håper jeg Ved mindre man oppholder seg på ett øde sted der det ikke er noen andre som skyter opp raketter så tror jeg ikke det er noe problem med falske utrykninger. Denne kvelden bør man forøvrig belage seg på annet varslingsutstyr dersom man havner i havsnød! Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 Stilig kalesje, at-le! Men det går an å glede seg litt før jul også! Denne flasken ble funnet i København på lørdag. Dessverre hadde jeg allerede kjøpt kvoten min for turen, men en annen medreisende kjøpte seg en. Flasken skal visstnok inneholde Doktor Nilsens edle dråper ifølge mannen som solgte varen.. Han som kjøpte den fikk streng beskjed om å drikke bare en "gjenstand" pr. dag!.. Stilig julekalender for voksne.....Som selvfølgelig kan gjenbrukes. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 28.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.November.2005 (redigert) Stilig kalesje, at-le! Men det går an å glede seg litt før jul også! Fin flaske og en dram hverdager frem til siste den 24 des. Skal til Kiel (fantasy) om 2 uker. At-le Redigert 28.November.2005 av at-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 På bildet ser det ut som lille julaften blir den store dagen GeirFrode Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 På bildet ser det ut som lille julaften blir den store dagen GeirFrode Ja det gjør det! Og på julaften blir det ikke rare skvetten. Men det tar en vel igjen på flere andre "gjenstander" senere allikevel.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.