Bitteliten Startet 27.November.2005 Del på Facebook Startet 27.November.2005 (redigert) Sitter og ser på en film som heter Sahara. Det er en kanonkul Sportscruiser med i filmen. Båten er lang og grå. Noen som vet hva slags båt dette er? Redigert 27.November.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 sitat:"Det er en kanonkul Sportscruiser med i båten..." Jada--det hjertet er fullt av.... mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Skipper Worse Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 Åhh, var det DET han spurte etter. Jeg ble for opptattmed å studere brunetten i bakgrunnen ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Slagskibet Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 Er ikke dameprat forbudt nå da Worse Men brunetten gikk til hodet på Bitteliten ser det ut til eller så har han sett sin neste båt Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2005 Åhh, var det DET han spurte etter. Jeg ble for opptattmed å studere brunetten i bakgrunnen ... Hun heter Penelope Cruz. Ettersom jeg ikke kan komme på julebordet 16/12 inviterte jeg henne i stedet. Silly you! Båt mann - det er det vi prater om Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2005 (redigert) Jeg mener å huske at jeg leste om denne båten ett eller annet sted. Den er grå - med brune skinnseter. Drevet frem av 2 vannjetter. Båten er over 40 fot tror jeg. Kanskje passende som Bitteliten V? Redigert 27.November.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jandus Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 Her er linket til båten. http://www.hunton.co.uk/43.htm det er kun i denne film at denne båten har vannjett. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2005 Her er linket til båten. http://www.hunton.co.uk/43.htm det er kun i denne film at denne båten har vannjett. Men båten i filmen er grå. Kanonkul Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 (redigert) Hunton spesialbygde 3 stk Gazzelle 43 med Yanmar motorer og Hamilton vannjet til filmen. En ble sprengt, en lå en stund til salg hos en britisk megler for rundt £130.000. Den tredje brukes av filmselskapet til promo etc. Står noe om det her: http://www.ybw.com/forums/showflat.php/Cat...an//page/0/vc/1 Test av Hunton 43: http://www.ybw.com/ybw/reprints/hunton/hunton43.html Har ikke sett filmen ennå, men den står høyt på listen Redigert 28.November.2005 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
avmønstret5 Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 Ut fra din beskriveles tipper jeg det er en Wally - goggle på "Wally" Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 SAP_2000 her rett... Hunton Gazelle ... kjempebåt ..... Lager en 36 og en 43 foter .... luksus, og styrke ... tåler mer enn den vanlige sportsbåt .... og fleksibel innredning som du utarbeider med verftet ... ikke Norks, men noe av det beste Britene produserer av sportsbåter .... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Divemaster Svart 28.November.2005 Del på Facebook Svart 28.November.2005 Litt feil i forrige .... www.hunton.co.uk 37 og 43 fotere Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.