TomF Startet 25.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2022 Heisann. Min fjernkontroll , RTC 11-e , er helt død. Ikke noe lyd eller lys eller noe effekt fra den…: Trodde først det var batteribyttebehov, men det hjalp lite gitt. Noen som har feilsøkt og kan gi noen tips på mulige feil eller er det bare å kaste og investere i en ny ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 25.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2022 Ikke uvanlig at disse dør etter 10 år. Denne erstatter: Sidepower Fjernkontrollsender baug/vinsj RCT-21 Maritim Båtutstyr Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 25.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2022 Sjekk loddingene, min erfaring er at det er for «kaldt» loddet og at loddingen løsner, egen erfaring på 2 stk NB! RC1x serien er vist ikke kompatibel med den nye RC2x serien hvis du har flere fjernkontroller. Sitér dette innlegget Link to post
TomF Svart 26.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2022 Takker. Skal absolutt sjekke loddingen…. Evt så blir det å kjøpe en erstatning. Jeg har bare en så det skal nok være greit å bytte, siden jeg får tak i eksakt samme modell også (ref linken ovenfor) Sitér dette innlegget Link to post
TomF Svart 29.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2022 Til info så var det rett og slett bare batterikoblingen som ikke hadde god kontakt med batteriet….:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.