blueline Startet 27.November.2005 Link til dette innlegget Startet 27.November.2005 (redigert) Jeg er på jakt etter noen bra bøker om seilbåt. Vedlikehold/tips råd om bruk/forbedringer osv. Også interessert i bøker om turseiling. Bøkene bør være av nyere dato. Norsk(dansk,svensk) eller engelsk. Redigert 27.November.2005 av blueline (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 27.November.2005 Link til dette innlegget Svart 27.November.2005 (redigert) Tja, uten å vite hvilket nivå du er på så kan jeg jo åpne ballet med å foreslå boken Turseiling skrevet av Jon Winge og utgitt på Damm i 2004. Jeg antar det er nyere dato og riktig tema. Winge har også skrevet Kystnavigasjon som alle burde ha lest og lært. Redigert 27.November.2005 av Sjøtummel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 28.November.2005 Link til dette innlegget Svart 28.November.2005 Nautisk forlag har mange bra titler. Legg spesielt merke til de bøkene som bli omtalt som bestselgere. Er du heldig kan du finne noe brukt og, men ta gjerne utgangspunkt i Nautisk`liste. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 28.November.2005 Link til dette innlegget Svart 28.November.2005 Enig med Sjøtummel. Boken Turseiling, ga iallefall meg mange gode råd om både havner, utstyr og instrukjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.