Jump to content

Edit History

Wintonsen

Wintonsen

Kan jeg spørre om noe annet, har du peil på den hvite ringen som går mot cutlesslager på et vannsmurt stevnlager. Det er den som sitter etter lissene ? Hvem vei skal den peke mot lissene. Den har en innvendig kant. Fikk ikke sett hvem vei den lå da jeg slo den ut fra utsiden, da jeg skulle ta ut lagret. Skal den innvendige kanten peke mot lissene eller mot cutlesslageret, har vel litt med hvordan vannet skal kjøle akselen  ?

Wintonsen

Wintonsen

Kan jeg spørre om noe annet, har du peil på den hvite ringen som går mot cutlesslager på et vannsmurt stevnlager. Det er den som sitter etter lissene ? Hvem vei skal den peke mot lissene. Den har en innvendig kant. Fikk ikke sett hvem vei den lå da jeg slo den ut fra utsiden, da jeg skulle ta ut lagret ?

Wintonsen

Wintonsen

Kan jeg spørre om noe annet, har du peil på den vite ringen som går mot cutlesslager på et vannsmurt stevnlager. Det er den som sitter etter lissene ? Hvem vei skal den peke mot lissene. Den har en innvendig kant. Fikk ikke sett hvem vei den lå da jeg slo den ut fra utsiden, da jeg skulle ta ut lagret ?

Wintonsen

Wintonsen

Kan jeg spørre om noe annet, har du peil på den vite ringen som går mot cutlesslager på et vannsmurt stevnlager. Det er den som sitter etter lissene ? Hvem vei sen skal peke mot lissene. Den har en innvendig kant. Fikk ikke sett hvem vei den lå da jeg slo den ut fra utsiden, da jeg skulle ta ut lagret ?

• Create New...