Sjøvind Startet 27.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2022 Tenker å fornye pakningene på lukene i akterdekket. Det er en form for skumgummi eller neoprene eller noe slikt som er brukt. Trenger noen meter, med lim på ene siden. Ca 20mm bred 4-5mm tjukk. Noen forslag til hvor jeg kan få kjøpt noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 27.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2022 BILTEMA har 15X8 og 10X5mm. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 27.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2022 Mener ikke å «kuppe» tråden, men skulle gjerne hatt pakninger som kan skrus fast på mine luker, de som er limt har en tendens til å komme ut av stilling.. noen som vet hvor man kan få tak i slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 28.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2022 Jannmar skrev On 27.7.2022 at 18.29: BILTEMA har 15X8 og 10X5mm. Vis hele sitatet Der ja, den har jeg jo faktisk kjøpt tidligere, men glemt? Nå er den originale pakningen bredere og tynnere enn de BT har, men kan sikkert bruke den som er 10x5 Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 28.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2022 Hartveit har alt mulig. Vi fant ikke tykk og myk nok pakning til vår motor luke sist sesong og endte med å handle av dem. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Jannmar Svart 28.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2022 Comforthe skrev On 28.7.2022 at 7.59: Hartveit har alt mulig. Vis hele sitatet Ja de har det meste av pakninger og gummilister i forskjellige profiler. Spørsmålet er: Eksisterer de, eller er de nedlagt? Tidligere hadde de nettsiden "hartveitbutikk.no", men ser ikke ut til at den siden finnes lengre. Om du har informasjon vedrørende dette, er det veldig bra om du deler den med "båtplassen". Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 28.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2022 Jannmar skrev On 28.7.2022 at 11.39: Tidligere hadde de nettsiden "hartveitbutikk.no", men ser ikke ut til at den siden finnes lengre. Vis hele sitatet Ser ut som om de har lukket ja. Facebook siden eksisterer ennå, men der står det "permanent lukket". Telefunnumeret er heller ikke lenger i bruk og (som du skriver) hjemmesiden eksisterer ikke. Et google søk ga "konkursbo" i noen av resultatene. Det var synd. Beklager, jeg hadde ingen grunn til å tro at de ikke lenger eksisterte. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Jannmar Svart 28.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2022 Comforthe skrev On 28.7.2022 at 12.20: Beklager, jeg hadde ingen grunn til å tro at de ikke lenger eksisterte. Vis hele sitatet Takk så mye for informasjonen @Comforthe. Virkelig synd at de har lagt ned. Dette var jo et eldorado når det gjelder gummilister i alle mulige og umulige utgaver og fasonger. Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 28.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2022 Har handlet noe her, de har det meste: https://www.sealsdirect.co.uk/index.asp Tror selvklebende neoprene ligger under sponge seals. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 28.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2022 Hartveit lå rett ovenfor der jeg bor. En eldre mann som drev den, og sist jeg snakket med han tydet det på at det ikke var liv laga særlig lengre. Trist. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.