Jump to content

Edit History

El barco de Sol

El barco de Sol

Vi ferdes mest i området Son-Hvaler - Tjøme.

Mest i Agder 840,men også i kajakk. Opplever at 5knop ikke følges. Men for meg betyr det lite. Det som betyr mer er godt sjømannskap. Et eksempel på det er å slakke ned på farten når en er nær mindre båter og fortøyde båter nær land,og ikke minst ved badeplasser. Var på vannsjø med kajakk,der er det faktisk en del motorisert ferdsel. 8 av 10 er hensynsfulle, mens resterende burde ikke hatt båt. Dette mindretall viser trolig den samme egoisme i andre situasjoner. Nå er jeg ikke skremt av litt hekkbølger på 1-2meter,men liker ikke få kajakken fylt med vann!

Vi alle gjør feil, vi må bare huske å bruke hodet når vi er i båt. 

El barco de Sol

El barco de Sol

Vi ferdes mest i området Son-Hvaler - Tjøme.

Mest i Agder 840,men også i kajakk. Opplever at 5knop ikke følges. Men for meg betyr det lite. Det som betyr mer er godt sjømannskap. Et eksempel på det er å slakke ned på farten når en er nær mindre båter og fortøyde båter nær land,og ikke minst ved badeplasser. Var på vannsjø med kajakk,der er det faktisk en del motorisert ferdsel. 8 av 10 er hensynsfulle, mens resterende burde ikke hatt båt. Dette mindretall viser trolig den samme egoisme i andre situasjoner. Nå er jeg ikke skremt av litt hekkbølger på 1-2meter,men liker ikke få kajanken fylt med vann!

Vi alle gjør feil, vi må bare huske å bruke hodet når vi er i båt. 

• Create New...