Anders76 Startet 29.Juli.2022 Del på Facebook Startet 29.Juli.2022 Hentet en gammel 90s Yamaha igår og startet den idag. Lar seg kun stoppe ved å dra ut dødmannsknapp. Er dette en enkel sak og bytte eller er det en enkel feilsøking? Sitér dette innlegget Link to post
steib Svart 29.Juli.2022 Del på Facebook Svart 29.Juli.2022 Enten trykker du ikke hardt nok, i verste fall kjøper du ny knapp på Biltema til 100 kr 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 29.Juli.2022 Del på Facebook Svart 29.Juli.2022 Tror heller problemet er at stoppsnora ikke er original. Har opplevd det selv noen ganger, at klipset er for tykt. Puss det tynnere på sandpapir eller noe... Sitér dette innlegget Link to post
Anders76 Svart 29.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2022 Takk for svar begge to! Skal se på det :-) Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 30.Juli.2022 Del på Facebook Svart 30.Juli.2022 larshans1 skrev for 15 timer siden: Tror heller problemet er at stoppsnora ikke er original. Har opplevd det selv noen ganger, at klipset er for tykt. Puss det tynnere på sandpapir eller noe... På en måte litt rart man ikke har en felles standard der. Har selv funnet ut at ikke alle slike passer til alle motorer da jeg testet en slik jeg hadde liggende på en av motorene mine. Men litt av hensikten med forskjellene er kanskje at de på et vis skal fungere som "nøkkel" da det å ta den med ofte er det eneste som hindrer uvedkommende i å hoppe ombord og dra i snora og kjøre avgårde med båt og motor. Da kan ikke uærlige sjeler ha en "universalnøkkel" til alle småmotorer. Sitér dette innlegget Link to post
steib Svart 30.Juli.2022 Del på Facebook Svart 30.Juli.2022 Det siste du spekulerer i er definitivt ikke hensikten, all den tid det bare er å dra en strips rundt uansett. Jeg ser du skriver en del her, og stort sett ganske omstendelig - jeg setter en femmer på at du er samme bruker som SUV på gamle VGD? 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.