Blyrompa Startet 30.Juli.2022 Del på Facebook Startet 30.Juli.2022 Hei. Observert nå at ladespenningen er lav, ligger konstant på 12,50 til 12,55 volt. Håpet noen har gode råd om hva jeg kan gjøre. Er det en regulator ett sted og hva heter den og hvor sitter den? Eller er det å bytte dynamo? Andre bedre tips? Har litt mekkekunnskap, men er gjerne alltid usikker når ett nytt prosjekt startes og jeg ikke har gjort det før :-) Sitér dette innlegget Link to post
Blyrompa Svart 31.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2022 Kanskje er det ikke lading i det hele tatt, men at det er spenningen på batteri jeg måler.. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 31.Juli.2022 Del på Facebook Svart 31.Juli.2022 Ja spenningen tyder på ingen lading. Del nr 18(?) kan det gjerne være men litt tricky å se på ufullstendig bilde. Post alle detaljer på motor og link til bilde samt hvor/hvordan du måler så er det slett ikke umulig at noen her inne har vært borti akkurat det problemet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.