Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

Er helt stum av beundring, 66k har spleisen fått inn. ? Båtfolk! ?

Chilli Solbris skrev On 5.8.2022 at 11.14:

Deretter blir det jobb på båten helgen den   13. og 14.  Eika kommer med en skikkelig ladning remedier for å shine båten skikkelig opp fra vannlinja og ned. 

Her vil det være mulig å lære et og annet om rep og fiks av gelcoatskader og hva man skal gjøre for å få båten til å skinne!

Den helgen er jeg i Bulgaria fordi for et par dager siden fikk jeg verdens gladeste 15åring inn døra og annonserte at han er blitt tatt inn på U16 landslaget i basketball. Den helgen skal vi ned for å se han og gutta spille 2 kamper i EM med Norge på brystet! Gud som vi gleder oss! #stoltpappa

Men med litt chilli og en varan går det vel bra! ?

Sjøbliss

Sjøbliss

Er helt stum av beundring, 66k har spleisen fått inn. ? Båtfolk! ?

Chilli Solbris skrev On 5.8.2022 at 11.14:

Deretter blir det jobb på båten helgen den   13. og 14.  Eika kommer med en skikkelig ladning remedier for å shine båten skikkelig opp fra vannlinja og ned. 

Her vil det være mulig å lære et og annet om rep og fiks av gelcoatskader og hva man skal gjøre for å få båten til å skinne!

Den helgen er jeg i Romania fordi for et par dager siden fikk jeg verdens gladeste 15åring inn døra og annonserte at han er blitt tatt inn på U16 landslaget i basketball. Den helgen skal vi ned for å se han og gutta spille 2 kamper i EM med Norge på brystet! Gud som vi gleder oss! #stoltpappa

Men med litt chilli og en varan går det vel bra! ?

• Create New...