larole Startet 31.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2022 Hei, Om jeg monterer tre målere på drivstofftanken min, nivået jeg anser som tomt, halvfull tank og full. Kan viserne da vise feks 70%, eller viser den 100% frem til den detter til 50? Merket at jeg slet med formuleringene her..., håper det likevel er forståelig. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2022 Nix. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 31.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2022 Vanlig er å montere 25, 50, og 75 % Er det drivstoff merker du jo når tanken er full... 25%, da bør du fylle Er det septik, snør du tømme på 75% Da har du litt marginer på alle nivåer Sitér dette innlegget Link to post
larole Svart 31.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2022 Takk, så den vil da i teorien vise 25% helt til jeg går tom? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 31.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2022 Høres ut som en dyr løsning når en må ha 3 eller 4 målere på hver tank. Jobber med å få tak i tankmåler som måler på gamle måten, men sender info på bluetooth til feks app på mobil. Da holder det med en måler pr tank. Dette ser jeg som en mye bedre løsning, enn disse svindyre Gobius målere. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Hulda Svart 31.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2022 Jeg skal være forsiktig, for jeg har Gobius for septik. Men det er tydelig forklart i bruksanvisningen. Så hos meg har jeg blå diode frem til at nivået når første sensor. Da skiftes over til neste diode osv. Hvis det er samme logikk hos deg, bør du fylle på 1/4 tank. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.