Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Ask skrev 1 time siden:

"Thrust-skiva" er vel delen som er merka med 64 på teikninga.

Ja det er det.

 

Ask skrev 1 time siden:

Eg er uviss på om den skiva var der eller ikkje.

Det sitter ofte fast i propellen

 

Ask skrev 1 time siden:

Del nr. 65 mangla. "Cup assembley". Er den eit alternativ til delen i midten på mitt bilete? Del nr. 62 på teikninga.

Ja, det er enten 62 eller 65

 

Var din mutter på enden en låsemutter?

(den varer ikke evig, er den for slapp i låsinga så ender det med at den skrur seg av.... og da du ha ny propell

 

9x9" er en veldig "lett" propell til den motoren. Vil anbefale denne motoren på en lett relativt flatbunnet på 10-13 fot for å få utnyttet dens egenskaper og en propell på rundt 9x10.5 eller 11.

Til en rib eller gummibåt med lette brukere er den en ener.

dieselfan

dieselfan

Ask skrev 1 time siden:

"Thrust-skiva" er vel delen som er merka med 64 på teikninga.

Ja det er det.

 

Ask skrev 1 time siden:

Eg er uviss på om den skiva var der eller ikkje.

Det sitter ofte fast i propellen

Ask skrev 1 time siden:

Del nr. 65 mangla. "Cup assembley". Er den eit alternativ til delen i midten på mitt bilete? Del nr. 62 på teikninga.

Ja, det er enten 62 eller 65

 

Var din mutter på enden en låsemutter?

(den varer ikke evig, er den for slapp i låsinga så ender det med at den skrur seg av.... og da du ny propell

dieselfan

dieselfan

Ask skrev 1 time siden:

"Thrust-skiva" er vel delen som er merka med 64 på teikninga.

Ja det er det.

 

Ask skrev 1 time siden:

Eg er uviss på om den skiva var der eller ikkje.

Det sitter ofte fast i propellen

Ask skrev 1 time siden:

Del nr. 65 mangla. "Cup assembley". Er den eit alternativ til delen i midten på mitt bilete? Del nr. 62 på teikninga.

Ja, det er enten 62 eller 65

 

Var din mutter på enden en låsemutter?

Var propellakslingen borret for låsesplint?



×
×
  • Create New...