Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Takk for all positiv omtale Ask men for meg er det en selvfølge at alle som lager en god trådtittel og følger opp tråden sin får hjelp. Det er ikke solgt så mange av din motor, og det var en god motor så det er ikke så mange som har skrudd mye på de, men med gode bilder og erfaring fra mange andre motorer så finner vi ut av det... 

Bæreevnen til en River 350 er ikke lineær. Om jeg skal gjette litt (vi har hatt to slike i stallen, en med Yamaha Vmax Jr og en med Suzuki DT15, så vil jeg tro at om du har 2 voksne, 160kg, så vil du kunne ta 60kg til med 9x8".

Når du får av del 64 så se etter den kone flaten vi diskuterte tidligere, viktig at kontakten mellom propell/skive og aksel, skjer på den konen. Smør godt med vannfast fett,

Etter å ha sett bilde av akslingen din er det mer trolig at det er UNC gjenger på enden av propellakslingen. Men om du kjøper et komplett nytt monteringssett så får vel det ingen betydning.

Du sa at toppfart ikke var viktig, men du er med på at om du går for 9x8" så mister du litt til av toppfarten med en i båten, men det kan hende at toppfarten med fullastet båt forblir den samme.

Lykke til !!

dieselfan

dieselfan

Takk for all positiv omtale Ask men for meg er det en selvfølge alle som lager en god trådtittel og følger opp tråden sin får hjelp. Det er ikke solgt så mange av din motor, og det var en god motor så det er ikke så mange som har skrudd mye på de, men med gode bilder og erfaring fra mange andre så finner vi ut av det... 

Bæreevnen til en River 350 er ikke lineær. Om jeg skal gjette litt (vi har hatt to slike i stallen, en med Yamaha Vmax Jr og en med Suzuki DT15, så vil jeg tro at om du har 2 voksne, 160kg, så vil du kunne ta 60kg til med 9x8".

Når du får av del 64 så se etter den kone flate vi diskuterte tidligere, viktig at kontakten mellom propell/skive og aksel, skjer på den konen. Smør godt med vannfast fett,

Etter å ha sett bilde av akslingen din er det mer trolig at det er UNC gjenger på enden av propellakslingen. Men om du kjøper et komplett nytt monteringssett så får vel det ingen betydning.

Du sa at toppfart ikke var viktig, men du er med på at om du går for 9x8" så mister du litt til av toppfarten med en i båten, men det kan hende at toppfarten med fullastet båt forblir den samme.

Lykke til !!

• Create New...