Jump to content

Info om denne motoren? Mercury XR. Sjå bilete.

Ask

Recommended Posts

Ask skrev for 1 time siden:

Med eksisterande propell plana riverjolla lett med to vaksne om bord, men ikkje med tre vaksne.

Da vil den nok plane med 3 i båten med 9x8" propell

Skal del 64 thrustskiva skrus laus; eller skal skiva berre lirkast bakover/av? Det er sekskant på denne, nett som på ein mutter.

Den skal trolig rett bakover. Det er vanligvis relativt god klaring så børst inntil mutteren med rustfri stålbørste eller 3M matte og bruk rustløser. Dunk forsiktig på mutteren slik at du knuser det hvite pulveret som har dannet seg i spalten fordi forrige eier IKKE hadde på vannfast fett, så klarer du etter en stund å vrikke den bakover med to brede skrutrekkere eller flattstålbiter

• 2 uker senere...

Hei

Sjå bilete under.

Den originale thrustskiva, og den nye trustskiva.

På den gamle skiva er det spor som passar på akslingen. Det er det ikkje på den nye.

Det verkar som den gamle skiva passar betre.

Er det noko i vegen for å bruka den gamle skiva?

Uavhengig av om eg brukar den gamle eller den nye skiva, så er det uråd å dreia akslingen etter at eg har teita den siste halve omdreiinga på låsemutteren. Det verkar som om propellen blir klemt mot undervasshuset nå reg strammar mutteren.

Bør eg slakka litt på mutteren, eller ha ei skiva mellom propellen og thrustskiva?

(Det kom ei syrefast skiva med propellkitet, men den skiva har litt for liten indre diameter. (13 mm.))

Eg klarte å mista den nye thrustskiva på sjøen. Sju mitutt på sju meter, så fann eg skiva. Då er det typisk at eg truleg ikkje har bruk for skiva:smiley:

Propell.jpg

Propell1.jpg

Propell2.jpg

Du trenger en thrusteskive som overfører propellkraft til det kone partiet innerst på akslingen. Prøv skivene og press inn mot girhuset når girhuset står i fri. Da skal det IKKE subbe mot girhuset.

Kan du dele bilde av det innerste området av akslingen uten thrustskive?

Kanskje vi kan se noe som skurrer..

Hei

Her er eit bilete av akslingen.

Den nye thrustskiva har ikkje spor innvendig.

Den gamle thrustskiva har spor innvendig.

Skal skiva pressa mot det ein ser rundt akslingen, eller skal skiva stoppa der spora stoppar, slik at skiva berre pressar mot akslingen? I så fall må den gamle skiva monterast motsett av kva den var.

(Med sekskanthovudet framover.)

Aksling.jpg

Sekskanthodet fremover blir vel riktig her ja, ellers vil nok propell bli presset mot girhuset. Skiven skal kun presse mot akselen. Den nye thrustskiva du har fått er lik den som brukes på Mercury Viking, hvor akselen har kortere splines, og skiva ligger mot en kon på akselen. 

Redigert av larsern87 (see edit history)
larsern87 skrev 3 minutter siden:

Sekskanthodet fremover blir vel riktig her ja, ellers vil nok propell bli presset mot girhuset. Den nye thrustskiva du har fått er lik den som brukes på Mercury Viking, hvor akselen har kortere splines, og skiva ligger mot en kon på akselen. 

Takkar. Eg oppfattar det slik at kreftene frå propellen skal overførast til motoren ved at propellen presser mot der spora på akslingen sluttar. Har eg oppfatta dette korrekt?

Eller skal krafta overførast ved press mot "ringen" rundt akslingen?

Eg oppfattar det slik at kreftene frå propellen skal overførast til motoren ved at propellen presser mot der spora på akslingen sluttar.

Det ser ut som det er slik på din motor, men det er den første motoren over 8hk jeg har sett som har den løsningen.

Takk Larsern87 og Dieselfan.

Då må den gamle thrustskiva stå motsatt veg enn den gjer på biletet i innlegg nr. 20.

Biletet viser korleis skiva stod då eg kjøpte motoren.

De har sikkert rett, men det virker unaturleg at den skiva skal stå motsatt veg. 

Merkelege greier.....

Hei

Girolja såg velbrukt ut, men det var ikkje teikn til vatn.

Eg tala med Båtbua i dag. Dei seier at den nye thrustskiva er rett.

Dei er veldig hyggelege og hjelpsame, men eg forstår ikkje kva måte som er den rette.

Eg stolar vel mest på ekspertisen her på BP.

Den gamle thrustskiva overførte ikkje skyvekrafta der spora i akslingen slutta. Då måtte den stått mosatt veg.

larsern87 skrev 27 minutter siden:

Ser ut som at den feilmonterte thrustskiva har forsynt seg litt av aluminiumen rundt propellaksel

det syns jeg også

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

ivar skrev for 2 timer siden:

det syns jeg også

Hei.

Det er korrekt. Eg har no montert propellen, og den sviv fint.

Thrustskiva må ha vore feilmontert. Skiva har nok òg pressa zimmerringen lengre inn/fram.

Når eg snudde den gamle thrustskiva gjekk monteringa lett  

Eit nytt spørsmål har dukka opp. Når eg trykker propellen framover går akslingen eit par millimeter framover. 

Når eg slepp "sprett" akslingen bakover att. Det verkar som det er ei fjør som blir pressa saman. Skal det vera slik?

Redigert av Ask (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...