Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Har forsøkt plastbrikker med farger til å sette inn på kjettingleddene, men de forsvant mer eller mindre samme sommeren. Aldri mer.

Nå bruker jeg fluoriserende oransje på sprayboks  som også syns godt med hodelykt i mørket. Brukte tidligere rødfarge, men den var vanskelig å se på våte kjettingledd sent på høsten.

Et oransje ledd=5m, 2 ledd=10m, 3 ledd=15m, osv. Kan du gangetabellen funker det veldig greit.

Har merket kjettingen både foran og bak.

TideRace

TideRace

Har forsøkt plastmerking med farger til å sette inn på kjettingleddene, men de forsvant mer eller mindre samme sommeren. Aldri mer.

Nå bruker jeg fluoriserende oransje på sprayboks  som også syns godt med hodelykt i mørket. Brukte tidligere rødfarge, men den var vanskelig å se på våte kjettingledd sent på høsten.

Et oransje ledd=5m, 2 ledd=10m, 3 ledd=15m, osv. Kan du gangetabellen funker det veldig greit.

Har merket kjettingen både foran og bak.

TideRace

TideRace

Har forsøkt plastmerking med farger til å sette inn på kjettingleddene, men de forsvant mer eller mindre samme sommeren. Aldri mer.

Nå bruker jeg fluoriserende oransje påspray som synes godt med hodelykt i mørket. Brukte tidligere rødfarge, men den var vanskelig å se på våte kjettingledd sent på høsten. Et oransje ledd=5m, 2 ledd=10m, 3 ledd=15m, osv. Kan man gangetabellen funker det veldig greit. Har merket kjettingen både foran og bak.

• Create New...