trydis Startet 2.August.2022 Link til dette innlegget Startet 2.August.2022 Planlegger å friske opp innredningen med lakk, da det er tegn til slitasje et par steder. I papirene ser jeg at det opprinnelig er brukt "2-komponent polyuretan fra Star Maling & Lakkfabrikk, med 50% glans". Disse eksisterer vel ikke lenger, så jeg lurer på om folk har tips til lakk som matcher noenlunde i forhold til glansgrad og gir et bra resultat? Ser det finnes mange med høy glans, men det frykter jeg blir for blankt. Eksempel på eksisterende utseende: Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 3.August.2022 Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 Star Maling & Lakkfabrikk drives enda under navnet Carboline Norge i følge googelen. Jeg hadde sendt de en mail og spurt der :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
trydis Svart 3.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 Jøss, var litt kjapp da jeg Googlet tydeligvis, så bare "permanently closed" ? Forsøker det og krysser fingrene. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 3.August.2022 Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 https://www.dycas.no/finish/24-double-coat-cabin-varnish-sett-750-ml.html Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
trydis Svart 3.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 Takk @enslagsgjest, den så lovende ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.