nilsn61 Startet 3.August.2022 Link til dette innlegget Startet 3.August.2022 Jeg skal hente båt - 27 fot daycruiser - Sea Ray 275 Sundancer fredag 05.08. Noen som har tips om hvor man legger rute for indre lei? Videre noen som vet om det er greit med bensinpumper på fyllingssteder oppover ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.August.2022 Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 Hvis du sender meg din epostadresse på internmelding, skal jeg sende deg en rute jeg ofte bruker. Bensinfylling har jeg desverre aldri sett etter, men er sikker på at noen her kan tipse deg Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
dude Svart 3.August.2022 Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 (redigert) Hei. Du får bensin på Feste, i Askvoll, Florø. Måløy og Ålesund, Og om jeg ikke husker feil har de på Midsund også. Da skulle du ha rikelig å velge imellom før du er heime. Lag hentetråd så vi får følge med dere opp fjordene og rundt nesene. Du får nok ei grei rute av sjølvaste henteadmiralen fra sør, så da er det bare å ønske deg god tur. Redigert 3.August.2022 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
I og PK Svart 4.August.2022 Link til dette innlegget Svart 4.August.2022 Midsund har bensinfylling ja, men da er du nesten hjemme? Flott gjestehavn og flere nydelige sandstrender å ankre opp i om du tar en helgetur til Midsund etterhvert?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.