Jump to content

Webasto air top 3500st slukker når en stiller ned termostat

Maxum21

Recommended Posts

Jeg hadde en sånn før. Har feilen kommet nylig? For det er termostaten du skrur på. Så halv styrke kan kanskje tilsvare feks 15 grader elns. Hvis du da har 20 grader inne og skrur ned til halve så vil den sikkert stoppe. Hvis temperaturen synker til 1-2 grader under det innstilte vil den sikkert starte opp igjen. Min Eberspacher stopper mener jeg dersom det blir 4-5 grader høyere enn det jeg har stilt til, dersom det feks er så varmt ute at den ikke klarer å regulere mindre varme. 

Har nettopp kjøpt båten å har vært slik siden. Det er mulig det du skriver, men ved halv styrke på termostaten stopper den å det blir egentlig veldig kaldt. Ved full guffe blir det ekstremt varmt, så vil nesten tru der må være en mellom ting. Men skal prøve å sjå litt nermere på akuratt det du skriver

Jeg har en litt større model med digital skjerm, men har samme "problem". 

Mitt største utfordring er at det blir kaldt i lugarene da måleren står oppe i styrehuset. Og når den starter opp igjen så blir det VELDIG varmt i lugarene. 

Videre må jeg sette termostaten på 25 grader om sommeren når jeg er på tur for å holde dugg borte fra rutene når det er mange våte pasasjerer. Ellers stopper viften.

Kan sette på bare vifte, men duggen kommer til slutt da også. 

Så skulle gjerne satt inn ekstra følere, og at viften skulle fortsatt å blåse selv om den ikke laget varme. 

Sorry for å kuppe tråden. ?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...