Jump to content

Edit History

Kaptein Plast

Kaptein Plast

Uklar tekst..

Dette er ikke altfor tunge båter. Finner du en e-tec 130 (Evt. HO) (V6) bør det være helt innafor, i hvertfall sånn med hensyn til kraft når du skal opp i plan. Jeg har 115 (V4) på en tung 18 foter, og er imponert over bensinforbruk, styrke og lydnivå. Jeg er gammel Honda/4-takt fan, men disse er både lettere og med mer kraft, og forbruket er like bra om ikke bedre. Jeg fatter egentlig ikke helt hvordan de fikk det til..

Jeg hadde satset på en 'gammel' G1 utgave, og ikke G2, de er visstnok bedre på flere måter. (flere her som vet mye mer om dette enn meg!!)

Siden fabrikken ikke er 'konk' men bare la ned marinedivisjonen, så er det heller ikke noe problem med reservedeler. Det er jo ennå en fordel, kun service hvert 3. år og ingen reimer som kan ryke..

Kaptein Plast

Kaptein Plast

Uklar tekst..

Dette er ikke altfor tunge båter. Finner du en e-tec 130 (Evt. HO) (V6) bør det være helt innafor, i hvertfall sånn med hensyn til kraft når du skal opp i plan. Jeg har 115 (V4) på en tung 18 foter, og er imponert over bensinforbruk, styrke og lydnivå. Jeg er gammel Honda/4-takt fan, men disse er både lettere og med mer kraft, og forbruket er like bra om ikke bedre. Jeg fatter egentlig ikke helt hvordan de fikk det til..

Jeg hadde satset på en 'gammel' G1 utgave, og ikke G2, de er visstnok bedre på flere måter. (flere her som vet mye mer om dette enn meg!!)

Siden fabrikken ikke er 'konk' men bare la ned marinedivisjonen, så er det helelr ikke noe problem med reservedeler. Det er jo ennå en fordel, kun service hvert 3. år og ingen reimer som kan ryke..

Kaptein Plast

Kaptein Plast

Dette er ikke for tunge båter. Finner du en e-tec 130HO (V6) bør det være helt innafor, i hvertfall sånn med hensyn til kraft når du skal opp i plan. Jeg har 115 (V4) på en tung 18 foter, og er imponert over bensinforbruk, styrke og støy. Jeg er gammel Honda/4-takt fan, men disse er både lettere og med mer kraft, og forbruket er like bra om ikke bedre. Jeg fatter egentlig ikke helt hvordan de fikk det til..

Siden fabrikken ikke er 'konk' men bare la ned marinedivisjonen, så er det helelr ikke noe problem med reservedeler. Det er jo ennå en fordel, kun service hvert 3. år og ingen reimer som kan ryke..

• Create New...