Ar83 Startet 6.August.2022 Link til dette innlegget Startet 6.August.2022 Må ha egne krybber til båten i vinter og lurer på om noen kan anbefale et godt og stabilt produkt til windy daycruiser? Båten er en tornado 31 2000 mod. I følge boken er vekt fra 4.4 tonn, men usikker på om det er med to motorer slik jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 6.August.2022 Link til dette innlegget Svart 6.August.2022 Lag deg et par kjølstøtter av 2-4 og kjøp fire båtstøtter av denne typen. https://www.maritim.no/batstotte-motorbat#tabDescription Jeg har hatt krybber (fra Ilas) til begge mine båter, men synes det er mye enklere med løse støtter. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
nordan family 27 Svart 7.August.2022 Link til dette innlegget Svart 7.August.2022 Enig med forrige taler. Hadde selv Seaequip sine støtter som tåler 8 tonn per støtte, samt støtte under min Fairline. Industritømmer fra Maxbo eller lignende går litt raskere (og billigere?) å snekre seg noen firkanter under kjølen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.