Jump to content

nidelv 24, hull i eksosslange

snus89

Recommended Posts

Oppstår stadig noe i gamle båter! Men det er greit, lærer jo da ? Oppdaget at jeg har fått hull i eksos slangen, og tydligvis blitt større og flere områder på slangen bak i båten. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har merket dette før nå, se på alt klinet. Kan sikkert ha noe med at jeg har kjørt med kalesjen helt åpen i sommer og kanskje har kommet gradvis? 

Jeg oppdaget dette nå når jeg skulle starte opp, det freset og skrek bak under putene og spruta vann.

Så jeg må av med den slangen på midten der og bytte den

Ser jeg har en stor vaske jobb forand meg også ☺️

Men det jeg lurer på er hva er dette? Den skru greia på midten der?

Det er en nidelv 24 fot.

20220807_190650.jpg

20220807_190656.jpg

20220807_190701.jpg

20220807_190705.jpg

20220807_194037.jpg

Takker for svar @dude

Men lyddemper ballongen bak har gått i oppløsning også, og dem er ikke og oppdriv ser det ut til? Har sjekket i butikker. 

Så noe endringer må jeg til verks med her! Slangene og ballongen er sikkert mange mange år gamle. Slangen fra motoren og på midten er helt fine. Kun bakerste slange og den ballongen som jeg kaller den som må skiftes 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...