Mandeville Startet 8.August.2022 Link til dette innlegget Startet 8.August.2022 Hei! Jeg har lyst på et prosjekt og har sett meg ut denne seiljollen til salgs. Men selger har ikke noe informasjon om jollen, og jeg har heller ikke klart å oppdrive noe ved å søke meg rundt. Er det noen som har noen formeninger om hva dette kan være for noe? M Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 8.August.2022 Link til dette innlegget Svart 8.August.2022 Hvordan ser den ut fra siden? Bilder fra så mange vinkler som mulig gjør det enklere å gi noe godt svar. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
enslagsgjest Svart 8.August.2022 Link til dette innlegget Svart 8.August.2022 Tipper den er Svensk. Jifa eller Triss? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Mandeville Svart 9.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2022 Etter mye bildesøk er jeg 99% sikker på at det er en Fabola Pokus (Sverige). Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 9.August.2022 Link til dette innlegget Svart 9.August.2022 Mandeville skrev 52 minutter siden: Etter mye bildesøk er jeg 99% sikker på at det er en Fabola Pokus (Sverige). Takk for svar! Støtter den! Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.