Skrukken Startet 8.August.2022 Link til dette innlegget Startet 8.August.2022 Skal bytte giveren til min septiktank og har nå målt tanken etter beste evne (det var en papirlapp som jeg målte med i mangel av noe annet). Jeg kom fram til at det var ca 27 cm høyde. vurderer nå hvilken giver-lengde jeg skal gå for og ser at de kommer i 20cm, 30cm, 40 cm etc. det gjelder den på bildet. Noen som vet om toppen der bygger litt opp fra flensen og at jeg bør gå for 30 cm? Virker jo rart å ha 20cm hvis den ikke går i bunnen..? Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 8.August.2022 Link til dette innlegget Svart 8.August.2022 Hei, ja, den bygger kanskje rundt 2cm fra Wema-lokket og opp. Jeg ville helt klart valgt størrelsen under, og ikke forsøkt å maksimalisere måleområdet. Du vil ikke at stålsylinderen skal stå og gnage mot bunnen av septiktanken din! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.