Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Komodo skrev 56 minutter siden:

Muligens dumt spørsmål. Men om du skal goble en PC opp mot en kartplotter, er det ikke bedre å hive ut den gamle Humminbirden og få inn noe nytt?

Joda, nytt er selvfølgelig bedre, men jeg er IT-mann som sitter på noen nesten nye bærbare PCer, ikke noen kartplottere. :giggle:

Min tanke var som skrevet i min første melding å kun gjøre klar PC så den kan brukes til frittstående navigering, og overlate integrasjon med båtelektronikk til Pequod selv eller noen andre som kan det. Integrasjon er jo ellers noe som man ikke MÅ ha - selv har jeg ikke integrert PC med båtelektronikken.

Popeye70

Popeye70

Komodo skrev 48 minutter siden:

Muligens dumt spørsmål. Men om du skal goble en PC opp mot en kartplotter, er det ikke bedre å hive ut den gamle Humminbirden og få inn noe nytt?

Joda, nytt er selvfølgelig bedre, men jeg er IT-mann som sitter på noen nesten nye bærbare PCer, ikke noen kartplottere. :giggle:

Min tanke var som skrevet i min første melding å kun gjøre klar PC så den kan brukes til frittstående navigering, og overlate integrasjon med båtelektronikk til Pequod selv eller noen andre som kan det. Integrasjon Der jo også noe som man ikke MÅ ha - selv har jeg ikke integrert PC med båtelektronikken.

• Create New...