Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Komodo skrev On 11.8.2022 at 13.22:

Denne båten har vært på grunn mange ganger, og en del av det som har vært sparklet har nå løsnet.

Vis hele sitatet  

Mange ganger var da litt voldsomt! :giggle:

Jeg gikk solid på grunn i fjor, behørig omtalt her på forumet, og fikk skader under kjølen og den du har avbildet, som ble sparklet i fjor.

Så hadde jeg en landkjenning høsten 2019 var det vel, men det var mer som en hump i sjøen, ble ikke liggende på grunn. Også da noen «skrubbsår» under kjølen.

Vet ikke helt om det kvalifiserer til betegnelsen «mange»… hvis du da ikke har oppdaget andre skader som har oppstått i løpet av de 38 årene båten har tøffet rundt med andre skippere? :giggle:

Pequod

Pequod

Komodo skrev On 11.8.2022 at 13.22:

Denne båten har vært på grunn mange ganger, og en del av det som har vært sparklet har nå løsnet.

Vis hele sitatet  

Mange ganger var da litt voldsomt! :giggle:

Jeg gikk solid på grunn i fjor, behørig omtalt her på forumet, og fikk skader under kjølen og den du har avbildet, som ble sparklet i fjor.

Så hadde jeg en landkjenning høsten 2019 var det vel, men det var mer som en hump i sjøen, ble ikke liggende på grunn. Også da noen «skrubbsår» under kjølen.

Vet ikke helt om det kvalifiserer til betegnelsen «mange»… hvis du da ikke har oppdaget andre skader i løpet av de 38 årene båten har tøffet rundt med andre skippere? :giggle:

• Create New...