Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Er ellers helt fantastisk å se hva dugnadsgjengen har fått til! 

Jeg har prøvd å finne ut om det er skiftet gjennomføringer i båten, men har ikke fått noe klarhet i det. Men jeg tror kanskje at dette med doble gjennomføringer til motoren ikke er originalt og kanskje av nyere dato? 

Jeg har regnet med at pakkboksen/simringene trenger å strammes/tettes etter at det det siste året har begynt å samle seg opp litt vann i kjølen etter hver tur. Ikke veldig mye, men det har ikke vært slik før. Også fett/olje-lekkasjene har kommet i løpet av det siste året, og var noe jeg hadde tenkt å be Engelsviken se på etter hvert i forbindelse med at jeg skulle sjekke hvor mye en motorservice hos dem kom på. Men det rakk jeg aldri å gjøre!

Har hatt litt luktproblemer innimellom fra septiken, så det at det byttes slanger og gjennomføringer er jo bare gull!

Ellers oppdager dere stadig ting jeg ikke har tenkt på eller oppdaget selv! Badeplattformens sveisinger har jeg ikke tenkt på, bare at teaken trengte litt TLC...

Pequod

Pequod

Jeg har prøvd å finne ut om det er skiftet gjennomføringer i båten, men har ikke fått noe klarhet i det. Men jeg tror kanskje at dette med doble gjennomføringer til motoren ikke er originalt og kanskje av nyere dato? 

Jeg harr egnet med at pakkboksen/simringene trenger å strammes/tettes etter at det det siste året har begynt å samle seg opp litt vann i kjølen etter hver tur. Ikke veldig mye, men det har ikke vært slik før. Også fett/olje-lekkasjene har kommet i løpet av det siste året, og var noe jeg hadde tenkt å be Engelsviken se på etter hvert i forbindelse med at jeg skulle sjekke hvor mye en motorservice hos dem kom på. Men det rakk jeg aldri å gjøre!

Har hatt litt luktproblemer innimellom fra septiken, så det at det byttes slanger og gjennomføringer er jo bare gull!

Ellers oppdager dere stadig ting jeg ikke har tenkt på eller oppdaget selv! Badeplattformens sveisinger har jeg ikke tenkt på, bare at teaken trengte litt TLC...

Pequod

Pequod

Jeg har egnet med at pakkboksen/simringene trener å strammes/tettes etter at det det siste året har begynt å samle seg opp litt vann i kjølen etter hver tur. Ikke veldig mye, men det har ikke vært slik før. Også fett/olje-lekkasjene har kommet i løpet av det siste året, og var noe jeg hadde tenkt å be Engelsviken se på etter hvert i forbindelse med at jeg skulle sjekke hvor mye en motorservice hos dem kom på. Men det rakk jeg aldri å gjøre!

• Create New...