Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Chilli Solbris skrev for 3 timer siden:

Spleisen er tynnslitt på grunn av det som må gjøres inne i båten.

For egen del hadde det vært moro å treffe dere over en dugnad.
Var forhindret forrige helg da det var 18 års bursdag for datteren min på lørdagen og på søndag ble båten min hentet av ny eier.
Men uheldig nok så har taket på huset mitt begynt å lekke vann. 
Måtte finne frem 5 bøtter å sette rundt på kjøkkenet når det regnet så det sprutet i går.
Har i første omgang fått fri i fra jobb ut uken så i morgen er det bare å begynne å sette opp stillas.
Pga alder på tak så tror jeg nok jeg må regne med å legge nytt tak i høst og da går all fritid med til dette.

Men tilbake til poenget så tror jeg det skal være mulig å få inn en slupp til på spleisen om det er det som skal til.
Det er nok mange av oss som kan bli med en runde til slik att ikke noen få blir stående igjen med arbeid langt opp etter ørene.

pipe

pipe

Chilli Solbris skrev for 3 timer siden:

Spleisen er tynnslitt på grunn av det som må gjøres inne i båten.

For egen del hadde det vært moro å treffe dere over en dugnad.
Var forhindret forrige helg da det var 18 års bursdag for datteren min på lørdagen og på søndag ble båten min hentet av ny eier.
Men uheldig nok så har taket på huset mitt begynt å lekke vann. 
Måtte finne frem 5 bøtter å sette rundt på kjøkkenet når det regnet så det sprutet i går.
Har i første omgang fått fri i fra jobb ut uken så i morgen er det bare å begynne å sette opp stillas.
Pga alder på tak så tror jeg nok jeg må regne med å legge nytt tak i høst og da går all fritid med til dette.

Men tilbake til poenget så tror jeg det skal være mulig å få inn en slupp til på spleisen om det er det som skal til.
Det er nok mange av oss som kan bli med en runde til slik att ikke noen svært få blir stående igjen med arbeid langt opp etter ørene.

• Create New...