Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Chilli Solbris skrev 43 minutter siden:

Den kan helt sikkert brukes. Men jeg ville beholdt eksisterende panel men flyttet det!

Problemet er at eksiterende panel er halvveis ødelagt ettersom spaken er knekt, og det er andre gang på tre år! Forrige eier betalte over 3.000 kroner for reparasjonen. Og jeg ser ikke helt at jeg kommer til å ha behov for den spaken ettersom jeg uansett er blitt vant til å bruke fjernkontrollen.

Og av og til lyser panelet opp i rødt slik at jeg må slå det av og på igjen for at fjernkontrollen skal virke. Så derfor tror jeg egentlig ikke at jeg trenger et slikt avansert panel.

Pequod

Pequod

Chilli Solbris skrev 34 minutter siden:

Den kan helt sikkert brukes. Men jeg ville beholdt eksisterende panel men flyttet det!

Problemet er at eksiterende panel er halvveis ødelagt ettersom bryteren er knekt, og det er andre gang på tre år! Forrige eier betalte over 3.000 kroner for reparasjonen. Og jeg ser ikke helt at jeg kommer til å ha behov for den bryteren ettersom jeg uansett er blitt vant til å bruke fjernkontrollen.

Og av og til lyser panelet opp i rødt slik at jeg må slå det av og på igjen for at fjernkontrollen skal virke. Så derfor tror jeg egentlig ikke at jeg trenger et slikt avansert panel.

• Create New...