Jump to content

Edit History

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Pequod skrev 19 minutter siden:

Et par ting som jeg kom på nå og som jeg har tenkt på før, men som har gått litt i glemmeboka:

Jeg har jo brukt båten/motoren mer på mine tre år som eier enn den har blitt brukt etter at motoren ble satt inn i 2008/2009. Det som ikke er sjekket er drivreim og impeller. Og evt. bytting av kjølevæske? @Chilli Solbris???

Ekstra reimer ligger i reservedelsboksen, men jeg har ikke noen ekstra impeller.

Har lagt det inn på lista for sikkerhets skyld.

Jeg har nok ikje kapasitet til så mye annet enn vinduene og kjølen i denne omgang.

Gullfisk skrev 39 minutter siden:

Fantastisk innsats alle sammen, veldig imponert. 

@Chilli Solbrishva står for tur da om jeg får til en tur mandag eller tirsdag ettermiddag?

Og er det evt noe jeg trenger å ha med av deler/verktøy for å få det gjort? 

Mandag jobber jeg kveld og tirsdag jobber jeg tidligvakt. Så de to dagene får jeg ikke bidratt noe. 
Onsdag er det noe usikkert når jeg er i Fredrikstad. 
Jeg lurer på om det er lurt å forske litt videre på det elektriske? Hva tenker dere@nordgutt og @GeirFrode

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Pequod skrev 18 minutter siden:

Et par ting som jeg kom på nå og som jeg har tenkt på før, men som har gått litt i glemmeboka:

Jeg har jo brukt båten/motoren mer på mine tre år som eier enn den har blitt brukt etter at motoren ble satt inn i 2008/2009. Det som ikke er sjekket er drivreim og impeller. Og evt. bytting av kjølevæske? @Chilli Solbris???

Ekstra reimer ligger i reservedelsboksen, men jeg har ikke noen ekstra impeller.

Har lagt det inn på lista for sikkerhets skyld.

Jeg har nok ikje kapasitet til så mye annet enn vinduene og kjølen i denne omgang.

Gullfisk skrev 38 minutter siden:

Fantastisk innsats alle sammen, veldig imponert. 

@Chilli Solbrishva står for tur da om jeg får til en tur mandag eller tirsdag ettermiddag?

Og er det evt noe jeg trenger å ha med av deler/verktøy for å få det gjort? 

Mandag jobber jeg k eld og tirsdag jobber jeg tidligvakt. Så de to dagene får jeg ikke bidratt noe. 
Onsdag er det noe usikkert når jeg er i Fredrikstad. 
Jeg lurer på om det er lurt å forske litt videre på det elektriske? Hva tenker dere@nordgutt og @GeirFrode

• Create New...