Jump to content

Edit History

nordgutt

nordgutt

VegJoh skrev for 17 timer siden:

Renset kabelsko og smurt inn med batteripolfett. Dette har jeg også merket og satt på dato for når det ble satt inn i båten.

Meget bra @VegJoh! Og du klarte å finne enda et brudd! Må ha skjedd noe da jeg rota rundt for å merke sakene, den virket jo tidligere. Vi har åpenbart ikke 100% kontroll på det elektiske enda. Tenker det er ganske viktig at hovedstrømsbrytere slås av når vi forlater båten, spesielt nå som vi har fått friskere batterier. Jeg planlegger å få til ei økt igjen på lørdag. Håper på like god stemning som sist!

nordgutt

nordgutt

VegJoh skrev for 17 timer siden:

Renset kabelsko og smurt inn med batteripolfett. Dette har jeg også merket og satt på dato for når det ble satt inn i båten.

Meget bra @VegJoh! Og du klarte å finne enda et brudd! Må ha skjedd noe da jeg rota rundt for å merke sakene, den virket jo tidligere. Vi har åpenbart ikke 100% kontroll på det elektiske enda. Tenker det er ganske viktig at hovedstrømsbrytere slås av når vi forlater båten, spesielt nå som vi fått friskere batterier. Jeg planlegger å få til ei økt igjen på lørdag. Håper på like god stemning som sist!

• Create New...