Pequod
Jeg er bare rett og slett nesegrus av beundring både når det gjelder den kunnskapen folk besitter og den iveren og innsatsviljen dere viser for å trå til for meg.
At jeg nå tydeligvis får ryddet grundig opp i det elektriske er også en stor lettelse for meg, selv om det overrasket meg litt at det sto SÅ dårlig til!
Nå er jeg også veldig spent på hva man finner ut av i maskinrommet når det gjelder CVA-leddet...
At liten tue kan velte stort lass fikk jeg bevist i dag. Og dette er faktisk litt båtrelatert...
Vaskemaskinen min har gått i stykker og jeg har fått reparatør på besøk. Jeg trodde det var vannpumpa som var gåen og regnet med at det gikk på reklamasjonen (den er bare tre år gammel), men nei.
Årsaken til at vannet ikke ble pumpet ut var at denne lille fysaken hadde kilt seg fast og hindret vannet.
Hva det er? Jo, det er brikken som åpner porten inn til bryggeanlegget i båthavna! Den har vel vært borte i et par år og jeg har for lengst fått ny. Vet ikke om denne fungerer nå, det kan jeg jo sjekke ved anledning!
Så husk å sjekke alle lommer før dere putter klær i vaskemaskinen! Jeg bruker å være nøye med slikt, men denne har tydeligvis sluppet unna falkeblikket mitt...
Ulempen er jo at jeg nok må betale egenandel likevel, siden det er brukerfeil som ikke dekkes av garantien... 2.500 kroner...