Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Chilli Solbris skrev 21 minutter siden:

Isolasjon er donert av @Tom Rør

:pray::flag_bp:

Chilli Solbris skrev 21 minutter siden:

@Pequod har forbud mot å røre noe som helst med påføring av det som har med trekk å gjøre!??

Han har etter eget utsagn, bare tretten tommeltotter igjen!

Så jeg har noen tanker om at jeg skal legge trekk en eller annen gang i oktober. 

Det utsagnet står jeg ved, tre tær og tretten tommeltotter! :giggle:

Men jeg blir gjerne med og hjelper til, så får vi se hvor mye gæli jeg klarer å gjøre... Under kyndig instruksjon kan det jo hende det går bra...

Jeg tenkte uansett at jeg kunne begynne demonteringen av skap og etter hvert veggen til toalettet slik at vi kommer til med isolasjon og trekk der. Og så kan jeg sikkert vaske ned skutesidene før montering.

Bare det å få isolasjonen på plass (og støpt nytt feste til luka i baugen slik at den kan lukkes ordentlig) vil jo hjelpe mye.

Pequod

Pequod

Chilli Solbris skrev 17 minutter siden:

Isolasjon er donert av @Tom Rør

:pray::flag_bp:

Chilli Solbris skrev 18 minutter siden:

@Pequod har forbud mot å røre noe som helst med påføring av det som har med trekk å gjøre!??

Han har etter eget utsagn, bare tretten tommeltotter igjen!

Så jeg har noen tanker om at jeg skal legge trekk en eller annen gang i oktober. 

Det utsagnet står jeg ved, tre tær og tretten tommeltotter! :giggle:

Men jeg blir gjerne med og hjelper til, så får vi se hvor mye gæli jeg klarer å gjøre... Under kyndig instruksjon kan det jo hende det går bra...

jeg tenkte uansett at jeg kunne begynne demonteringen av skap og etter hvert veggen til toalettet slik at vi kommer til med isolasjon og trekk der. Og så kan jeg sikkert vaske ned skutesidene før montering.

Bare det å få isolasjonen på plass (og støpt nytt festet til luka i baugen slik at den kan lukkes ordentlig) vil jo hjelpe mye.

• Create New...