Jump to content

Edit History

code-

code-

Vel, vi får se etterhvert om jeg har tabbet meg ut eller ikke. Jeg var ikke komfortabel med hvor mye makt jeg måtte bruke for å få denne inn, selv om alt var pusset helt rent, så jeg tok like godt et ørlite lag av nylonhylsen. Nå kan den bankes relativt lett på plass, uten at det er fare for å defomere hele lageret, men ikke så lett at jeg føler det er fare for at den slipper. Skal jo ha setskruer i tillegg uansett da. 

Siden det er en god stund til sjøsetting enda tar jeg like godt å oppbevarer lageret i vann. Ikke vet jeg hvor lang tid nylon trenger for å bli "mettet", men blir uansett spennende å se om den faktisk blir noe trangere etter noen måneder. 

code-

code-

Vel, vi får se etterhvert om jeg har tabbet meg ut eller ikke. Jeg var ikke komfortabel med hvor mye makt jeg måtte bruke for å få denne inn, selv om alt var pusset helt rent, så jeg tok like godt et ørlite lag av nylonhylsen. Nå kan den bankes relativt lett på plass, men ikke så lett at jeg føler det er fare for at den slipper. Skal jo ha setskruer i tillegg uansett da. 

Siden det er en god stund til sjøsetting enda tar jeg like godt å oppbevarer lageret i vann. Ikke vet jeg hvor lang tid nylon trenger for å bli "mettet", men blir uansett spennende å se om den faktisk blir noe trangere etter noen måneder. 

• Create New...