Swingswong Startet 11.August.2022 Del på Facebook Startet 11.August.2022 Er er det noen som har testet eller har meninger om Rollneck? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 11.August.2022 Del på Facebook Svart 11.August.2022 Jeg har dårig erfaring med fendertrekk generelt. Mine ble fort utslitt og mattet dessuten gelcoaten når de ble fulle av saltkrystaller og skitt fra sjøen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lars H. Svart 11.August.2022 Del på Facebook Svart 11.August.2022 Etter forskjellige typer fendertrekk har jeg gått over til Biltema sine. At de er billigere enn andre trekk er jo heller ingen ulempe. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Roger jo Svart 11.August.2022 Del på Facebook Svart 11.August.2022 (redigert) Min er faring er at ryker snora i løpegangen oppe og med litt sjøgang er fendertrekket vekk. Mener at en må sy løpegang oppe og lave et muleband. kjøpt, ser at 2 F2 fender trekk hos Watski koster mer, og 4 fra Biltema. en lager 6 - 7 fendere av 5 m La fenderene rulle litt i sjøen og skyller de med ferskvann i havn. Redigert 11.August.2022 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Tørstemaskinist Svart 11.August.2022 Del på Facebook Svart 11.August.2022 Har hatt rollnekck nå noen måneder og er veldig fornøyd👌 Sitér dette innlegget Link to post
CR 33 Svart 11.August.2022 Del på Facebook Svart 11.August.2022 Fendetrekk sliter på gelcoaten Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 12.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2022 Jeg har ikke hatt problemer med slitasje på gelcoat. Spørsmålet er vel da egentlig om dette trekket er dårligere enn andre. Faller det av feks i forhold til de med snøring oppe og nede? Sitér dette innlegget Link to post
Tørstemaskinist Svart 12.August.2022 Del på Facebook Svart 12.August.2022 Har ikke opplevd at det flytter seg på fenderen. Jeg kjøpe 5meter og klipte til ønsket lengde. Kommer til å kjøpe dette igjen ved behov Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 12.August.2022 Del på Facebook Svart 12.August.2022 Er på 4.sesong med fendertrekk fra Biltema. Kjører ikke med fendere langs skutesiden. Kun ved landligge. Polerer jo båten på våren,ingen slitasje fra fendere. Trekkene vaskes etter hver sesong. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 12.August.2022 Del på Facebook Svart 12.August.2022 Ikke erfaring med Rollneck men bruker trekk fra Biltema (heldigvis fjernet de den lille plastlogoen for noen år siden) som er så billig at terskelen er svært lav for å bytte når de blir falmet eller slitt. Har ikke merket noe slitasje på gelcoat, men så har jeg fenderene hengende på skutesiden kun når vi ligger fortøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 12.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2022 Hæ. Kjører dere ikke alltid med fenderne ute. Det er jo så praktisk! Sitér dette innlegget Link to post
Tørstemaskinist Svart 8.Mai.2023 Del på Facebook Svart 8.Mai.2023 Etter 1 år med rollneck på fendrene tok jeg de av i går og kjørte gjennom vaskemaskinen. Nå er de som nye. Anbefaler rollneck på det sterkeste👌 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Mai.2023 Del på Facebook Svart 8.Mai.2023 10 år med fendertrekk fra Biltema. Sliter ikke på gellcoaten min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.