Jump to content

Edit History

Enzo

Enzo

Jeg har en litt spesiell problemstilling.

Jeg har byttet til LED på akter + grønn + rød.

Jeg har fortsatt halogen på motorlanternen i masten.

Problemet mitt er som følger.

På kontrollpanelet i båten står bryteren for lanternene, midstilt er lanternene av, den har så dobbel funksjon, vipp til en side så går de 3 vanlige på, vipp til andre siden så kommer i tillegg motorlanternen på.

Etter bytte til LED så går motorlanterne på i begge posisjoner (jeg får altså ikke seilt uten motorlanterne), jeg har sjekket og funnet en annen som har akkurat samme problem etter bytte til LED, er det noen her som har hørt om denne problemstillingen som jo er veldig merkelig, nesten spøkelsesutrolig og har forslag til løsning, evnt kan si noe om grunnen til problemet.

Jeg har brukt maritim sine BAY15 pærer

Enzo

Enzo

På kontrollpanelet i båten står bryteren for lanternene, midstilt er lanternene av, den har så dobbel funksjon, vipp til en side så går de 3 vanlige på, vipp til andre siden så kommer i tillegg motorlanternen på.

Etter bytte til LED så går motorlanterne på i begge posisjoner (jeg får altså ikke seilt uten motorlanerne), jeg har sjekket og funnet en annen som har akkurat samme problem etter bytte til LED, er det noen her som har hørt om denne problemstillingen som jo er veldig merkelig, nesten spøkelsesutrolig og har forslag til løsning, evnt kan si noe om grunnen til problemet.

Enzo

Enzo

Etter bytte til LED så går motorlanterne på i begge posisjoner, jeg har sjekket og funnet en annen som har akkurat samme problem etter bytte til LED, er det noen her som har hørt om denne problemstillingen som jo er veldig merkelig, nesten spøkelsesutrolig og har forslag til løsning, evnt kan si noe om grunnen til problemet.

Enzo

Enzo

På kontrollpanelet i båten står bryteren for lanternene, den har dobbel funksjon, vipp til en side så går de 3 vanlige på, vipp til andre siden så kommer i tillegg motorlanternen på.

Etter bytte til LED så går motorlanterne på i begge posisjoner, jeg har sjekket og funnet en annen som har akkurat samme problem etter bytte til LED, er det noen her som har hørt om denne problemstillingen som jo er veldig merkelig, nesten spøkelsesutrolig og har forslag til løsning, evnt kan si noe om grunnen til problemet.

• Create New...