Jump to content

Edit History

Familiesnekke

Familiesnekke

kosl skrev for 3 timer siden:

Er det vanlig at VHF må til forhandler/verksted for å omprogrammere til nytt MMSI nr.?
Etter det jeg kan lese i manualen på nevnte VHF - kan en sette dette kun en gang og kun første gang en slår på radioen.

I manualen på min radio så står det at man må sende en e-post med eksisterende MMSI plus div.- info til produsenten, samt en kort forklaring om «hvorfor», så får du reset-koden, slik at du kan legge inn ny MMSI-data.

Jeg måtte gjennom dette da jeg glemte å legge inn 8-tallet på håndholdt Standard Horizon VHF.:headbang:

Familiesnekke

Familiesnekke

kosl skrev for 3 timer siden:

Er det vanlig at VHF må til forhandler/verksted for å omprogrammere til nytt MMSI nr.?
Etter det jeg kan lese i manualen på nevnte VHF - kan en sette dette kun en gang og kun første gang en slår på radioen.

I manualen på min radio så står det at man må sende en e-post med eksisterende MMSI-info til produsenten, samt en kort forklaring om «hvorfor», så får du reset-koden, slik at du kan legge inn ny MMSI-data.

Jeg måtte gjennom dette da jeg glemte å legge inn 8-tallet på håndholdt VHF.:headbang:

• Create New...