Jump to content

Edit History

dude

dude

index skrev 11 minutter siden:

Tror du ikke motorprodusent har like mye peiling på det de driver med som en ukjent leverandør av eksospotter?

Når det er sagt så ville det beste her selvsagt være nytt eksosbend, slanger og gjennomføring iht dagens standard. Men samtidig så poengteres det at det ikke er aktuelt. Så da må man vel bare gå for det nest beste da...

Nei jeg tror faktisk at produsent av potter vet bedre hva de styrer med når det gjelder potter enn produsent av motorer. Dessuten er ikke dpc en helt ukjent produsent av potter. For å sitere maritim, som, er en av drøssevis av forhandlere "Lydpotte fra DPC er blant de beste på markedet" Det er kanskje ikke motstand i slange, men i selve potta som regulerer evne til å kvitte seg med eksos ,tanke på varmgang, osv osv? 

Så er det jo som du sier, jeg har selv spurt meg mang en gang om hvorfor folk spør om råd her når de innledningsvis også sier at de kommer til å la det være slik det er uten å følge rådene..

dude

dude

index skrev 9 minutter siden:

Tror du ikke motorprodusent har like mye peiling på det de driver med som en ukjent leverandør av eksospotter?

Når det er sagt så ville det beste her selvsagt være nytt eksosbend, slanger og gjennomføring iht dagens standard. Men samtidig så poengteres det at det ikke er aktuelt. Så da må man vel bare gå for det nest beste da...

Nei jeg tror faktisk at produsent av potter vet bedre hva de styrer med når det gjelder potter enn produsent av motorer. Dessuten er ikke dpc en helt ukjent produsent av potter. for å sitere maritim, som, er en av drøssevis av forhandlere "Lydpotte fra DPC er blant de beste på markedet" Det er kanskje ikke motstand i slange, men i selve potta som regulerer evne til å kvitte seg med eksos ,tanke på varmgang, osv osv? 

Så er det jo som du sier, jeg har selv spurt meg mang en gang om hvorfor folk spør om råd her når de innledningsvis også sier at de kommer til å la det være slik det er uten å følge rådene..

dude

dude

index skrev 5 minutter siden:

Nei jeg tror faktisk at produsent av potter vet bedre hva de styrer med når det gjelder potter enn produsent av motorer. Det er kanskje ikke motstand i slange, men i selve potta som regulerer evne til å kvitte seg med eksos, tanke på varmgang, osv osv? 

dude

dude

index skrev 1 minutt siden:

Nei jeg tror faktisk at produsent av potter vet bedre hva de styrer med enn produsent av motorer. Det er kanskje ikke motstand i slange, men i selve potta som regulerer evne til å kvitte seg med eksos, tanke på varmgang, osv osv? 

• Create New...